.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دلائل عدم حضور شمشيربند در انتخابات مجلس



با توجه به فضای تبلیغات انتخابات و هزینه های مشکوک داوطلب نشدم

مردم شریف شهرستان ساری:

انتخابات مردمی در ایران اسلامی یک پدیده نو و از دست آوردهای انقلاب اسلامی محسوب می شود، و هدیه ای از سوی حضرت امام « ره » به مردم آزاداندیش و استقلال طلب کشورمان بوده که حقیقتاً مردم از این ره آورد بسیار بزرگ به طور مستقیم در سرنوشت آینده خود و کشورشان دخالت داشته و تصمیم گیر بوده و هستند .
 لیکن از انتخابات صحیح و سالم و مستقیم مردم که از روی شناخت ، قابلیت ، لیاقت ، شجاعت ، و سلامت، اعم از انتخاب کننده و انتخاب شونده ، دشمنان آشکار و پنهان این مملکت و مردم، بسیار ضرر دیدند ، چون کشور به سمت عمران و آبادی واقعی و با سرعت هر چه تمام تر پیش می رفت و دشمنان ما مخصوصاً سرمایه سوزان داخلی، با هدایت دشمنان خارجی نتوانستند یک انتخابات به تمام معنی دموکراسی در کشور را ببینند و از طرفی دیگر بعضی از افراد ریاست خواه و سودجو و فرصت طلب بطور مزورانه وارد صحنه شده و با هزینه کردن نابجا و نابهنجار و پولهای بادآورده، برای گرفتن رای مردم دست به هر گونه تبلیغات ناروا ، دروغ و قولهای بی پایه و اساس و وعده و وعیدهای پوچ ، مسیر انتخابات در کشور، یا بهتر بگوئیم در بعضی از مناطق کشور را با عوام فریبی به سمت و سوی مادی کشانده و با هزینه های بسیار کلان و اجاره هتلها و چلوکبابی ها و با گستردن خوان طعام و با تهیه کاروانها کذایی انتخاباتی و هزینه های سرسام آور و نهایتاً با بذل و بخشش و دادن پول و گرفتن رای ، اصل انتخابات آزاد و مردمی را زیر سئوال بردند و این یک معضل بزرگ خواهد بود که جلوی رشد افکار مترقی دموکراسی عمومی را خواهد گرفت ، و دیگر فرصت برای یک انسان آزاد اندیش بی تکلف بی آلایش که می خواهد خود را وقف خدمت مردم و مملکت نماید، باقی نمی گذارد که هیچ ، حتی آنها را از میدان مبارزه صحیح و سالم و قانونمند باز می دارد و زمینه را برای حضور انسانهای دنیا طلب و سودجو و سیاست غلطی که هر که پولش بیشتر زورش بالاتر و حضورش مسجّل تر باشد را آماده می کنند، حال این راه به کجا می رود خدا می داند!! ،( این ره که تو می روی به ترکستان است )،
 مطمئنا اصولگرایان اصلاح طلبی که مقام معظم رهبری مورد نظرشان می باشد از این حرکت مسلماً ناراضی و ناراحت هستند ، اما فقط عدم رضایت کفایت نمی کند !،
 چرا در عمل راهشان را با کسانیکه میدان انتخابات آزاد را میدان بساز و بفروش و میدان معامله و میدان تاخت و تاز ارزشها و زیر سئوال بردن دست آوردهای مهم انقلاب اسلامی قرار دادندجدانمی کنند؟
 چرا بعضی ها با این اوضاع و احوال کنونی سرسازش دارند؟ چرا ناخواسته نیروهای ارزشی « خواهی نشوی رسوا ، هم رنگ جماعت شو » را طی طریق می کنند؟
 مگر رسول خدا (ص) در آخرین وصیّت خود به مولایمان حضرت امیر (ع) نفرمودند: یا علی حکومت شایسته تو است اگر مردم اجماع کردند و آمدند تو را انتخاب کردند آن وقت این حکومت را بپذیر و اگر استقبال نکردند رها کن بگذار مردم خودشان به دنبال هر کسی که می خواهند روند.
 چرا باید با زر و تزویر رای مردم را گرفته اما برای مردم قدم مثبتی بر نداشت؟ چرا باید به مردم وعده داد اما عمل نکرد؟
 مگر خداوند نمی فرمایند( یا ایها الذین امنوا لم تقولون ما لا تفعلون) ، چرا انتخابات با این هزینه ؟ از کجا! چگونه و چطور؟
 به هر حال کسانیکه حامی مالی یک داوطلب می شوند در مقابل یک تعهد اخلاقی ... نیز خواهند گرفت! که اگر با پول دیگران و ولخرجی های آدم های فرصت طلب پیروز شوند ، آن فکر و آن اندیشه دیگر نمی تواند در خدمت عموم مردم باشد و نمی تواند در خدمت توسعه عمران  یا توسعه اقتصاد سالم کشور و یا استان و یا حتی حوزه انتخابیه خود باشد.
 اما اگر ظرفیت یک نماینده پیش فروش نشود او می تواند تمام وقت چهار سال نمایندگی خود را در اختیار همه شهروندان و روستائیان و حتی برای حل مشکلات کشور صرف کنند ، چون وقت در اختیار اوست وبدهکار کسی نیست، اما اگر با دریافت هزینه انتخاباتی از یک عده ای قلیل و خرج آن برای بدست آوردن رای کثیر باشد ، دیگر نمی شود برای همه مردم و برای ارزشهای بدست آمده گام برداشت ، ناچاراً باید جبران زحمات و تلاش های حامیان مالی بشود، چهار سال اول که هیچ ،! باید برای چهار سال دوم هم برنامه ریزی کنند،! تا پاسخگوی خواسته های چند نفر باشد.
 خلاصه این پولها یا از خودشان است که اصراف می کنند یا از دیگران است... به هر حال باید جای آن پر شود..... البته در این زمینه همه بزرگان قوم ، دانشمندان ، عالمان ، دانشگاهیان ، حوزویان، دانشجویان و دانش آموزان ، دبیران و معلمان ، اساتید، بازاریان ، کشاورزان، کارگران و همه شهریها و روستائیان ، آقایان و خانم ها مخصوصاً نسل جوان که آینده کشور را آنان باید اداره کنند، مسئولند که نگذارند در انتخابات پول حرف اول را بزند! و نباید بگذارید افکار عمومی مغلوب این توطئه دشمنان شود هر کس پول بیشتری خرج کند رای بیشتری بیاورد!!
 پس لیاقت ها ،توانمندی های مدیریتی ، ارزشها ، پای بندی به اهداف بلند حضرت امام و مقام معظم رهبری که هدفی جز خدمت کردن به خلق خدا چیزی دیگری نبوده و نیست آیا گرفتن مسئولیت در جامعه اسلامی و انقلابی از راه ولخرجی و اصراف ؟!
 این یعنی ایجاد فاصله طبقاتی ، یعنی سرمایه است که مسئولیت می گیرد نه معنویت! یعنی بی پولهای متدیّن توانمند، مدیر با لیاقت و شایسته حق اظهار نظر و حق ورود به میدان خدمت یعنی حق گرفتن مسئولیت را ندارند، که صد البته نظر مبارک حضرت امام (ره) و امروز مقام معظم رهبری بر خلاف این دیدگاهاست، که حضرت امام فرمودند، من یک خال موی کوخ نشین را با صدکاخ نشین عوض نمی کنم
 ما خوشحالیم که در راس حکومت اسلامی جانشین به حق آقا امام زمان (عج) حضور دارند و ما قلب تاریکمان را با همین کلامهای نورانی جلوه می دهیم و برای آینده مان ناراحت نیستیم، اما همه مسئولند که در خدمت به مردم صادق باشند و جامعه را درست راهنمائی کنند.
 پس ای دلسوزان نظام ، ای پیروان رهبری ، بزرگان ، مسئولین سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی در زنده نگه داشتن خط امام و عمل به فرامین مقام معظم رهبری کوشا باشیم.
بگذریم بنده خدمتگذاری بوده وهستم که تا حدودی همشهریان عزیزو هم استانی خوب مازندرانی بالاخص شهروندان محترم ساروی بنده را می شناسند و تا حدودی با سابقه روشن و با اهداف مشخص و با انگیزه خدمت به مردم اینجانب آشنائی دارند.
اینجانب در دورۀ هفتم انتخابات مجلس به صحنه آمدم و با تمام وجودم سعی کردم و صادقانه با مردم حرف زدم، صادقانه ارائه برنامه دادم، بدون وعده و وعید و بدون خلاف شئونات و خلاف مقررات در حد توان در یک فضای سالم با عنایت خداوند بزرگ و توجه بزرگان و علما و مردم عزیز شهرستان ساری بارای چشمگیر و سالم به عنوان نفر چهارم از صندوق خارج شدم ،
لازم می دانم که از آحاد مردم شریف و بزرگوار شهرستان ساری و دست اندرکاران ستاد انتخاباتی خودم کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم که با تمام همت و شجاعت و در یک جو سالم به اینجانب رای دادند.
 لذا در دورۀ هشتم زمینه برای ورود بنده بسیار مهیا تر و فضا آماده ترو آمادگی عزیزان ستاد انتخاباتی و طرفداران و مردان بی ادعا و مستقل ولی وابسته به مردم بیشتر از گذشته است.
 لیکن در یک جمع بندی و مشاوره با افراد امین ،دلسوز جامعه و دوستداران واقعی، بنده به این نتیجه رسیدم، با توجه به وضعیت و جو و فضای تبلیغاتی که از سوی بعضی کاندیدها از مدتها پیش با هزینه های مشکوک و وعده و عیدهای تو خالی ، بذل و بخشش های خان خانی و بعضی از دست اندرکاران در امر انتخابات ، اینجانب از حضور در دوره هشتم انتخابات مجلس شورای اسلامی خودداری کرده و از همه عزیزان و دلسوزان و آینده نگران، مخصوصاً از نسل جوان و از همه آنانکه عنایت ویژه و نظر مساعد و اعلام طرفداری از اینجانب نموده اند، می خواهم با شرکت فعال و حضور هوشمندانه خود صحنه انتخابات را پر شور، حفظ نموده و رای خود را به افرادیکه، خدمات صادقانه شان در گذشته مشهود بوده و برای آینده مفید باشند، بدهند و چنانچه نیاز باشند در همین زمینه اعلام نظر خواهم کرد. در پایان از همه علاقمندان به خط امامت و ولایت و رهبری عذرخواهی نموده و امیدوارم در هر کجا که باشم بتوانم یک سرباز خوب برای ولایت و رهبری و یک خدمت گذار صادق و مفید برای مردم باشم.
والسلام علی من تبع الهداء
(خدمتگذار و برادر شما علیجان شمشیربند)



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.